اخبار مجازی به تاریخ 11 دی 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 11 دی 1394
نوشته شده در جمعه 11 دی 1394
بازدید : 433
نویسنده : صادق

.:: بازگشت آندرتیکر در راء ::.

پس از اینکه آندرتیکر در یک مسابقه فوق العاده سخت در هل این ا سل سربلند بیرون آمد بلافاصله در راء ، حریف بعدی او مشخص شد. خانواده وایت با حمله به آندرتیکر خود را به عنوان چلینجر بعدی کمربند myppv معرفی کردند اما این تنها بری وایت بود که پس از مبارزه با کریس جریکو این بار در یک چهره هیل ، برای مقابله با آندرتیکر اقدام کرد.

 پس از اینکه آندرتیکر در اولین راء بعد از هل این ا سل توسط وایت فمیلی آسیب دید ، در راء این هفته که آخرین راء قبل از تی ال سی است باز خواهد گشت و قطعا هدف او پذیرفتن چلینج بری وایت خواهد بود.

.:: ثبت مسابقه سینا و جی بی ال / رابطه جدید جان سینا ::.

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در اسمکدان این هفته رخ داد بازگشت جان سینا و از همه مهم تر رابطه جدید او با ای جی لی بود. جان سینا که در هل این ا سل پس از مسابقه با راک توسط جی بی ال در پارکینگ آسیب دید ، در اسمکدان این هفته هم علیه جی بی ال اقدام کرد و هم با این اقدام ، کمکی به ای جی لی کرد. قبل از اسمکدان نیز ای جی در توییتر از جان سینا حمایت کرده بود. در نهایت مسابقه جان سینا و جی بی ال در تی ال سی 3 به ثبت رسیده و نوع این مسابقه Chairs Match خواهد بود.

در تی ال سی 1 جان سینا مسابقه لدر مچ را با بیگشو تجربه کرد. در تی ال سی 2 مسابقه تیبلز مچ را با مارک هنری تجربه کرد و حالا امسال ، مسابقه چیرز مچ را تجربه خواهد کرد و این بار ، او حمایت ای جی لی را نیز دارد. باید دید جی بی ال در اولین مسابقه کریر خود در مجازی ، شکست خواهد خورد و یا برای اولین بار جان سینا را در تی ال سی نا امید می کند ؟

.:: مصدومیت سومین عضو تیم سابق شیلد ::.

سومین عضو گروه شیلد ، سث رولینز نیز در اسمکدان این هفته به فنا رفت. ماجرای درگیری رومن رینز و تریپل ایچ خود به خود تبدیل به درگیری اوولوشن و شیلد شد. و نکته جالب این است که هردو تیم ، تیم هایی هستند که اختلافات زیادی در گذشته با یکدیگر داشتند. تیم اوولوشن متشکل از تیمی که تا همین 1 ماه پیش درگیری رندی اورتون و باتیستا در چهره فیس را به همراه داشت + تریپل ایچی که دائم برای باتیستا مسابقه ثبت می کرد. از طرفی اورتون و باتیستا دو نفر از کسانی هستند که در تی ال سی 2 علیه اچ اقدام کردند و حالا هم تیمی او شدند.

تیم دشیلد نیز بزرگترین و خشن ترین استوری سال گذشته را داشتند که در نهایت این استوری در رسلمنیا با یک مسابقه 3 نفره به اتمام رسید و رومن رینز موفق شد به دین امبروز و رولینز غلبه کند. چند ماه بعد نیز مجدد رومن رینز با رولینز درگیر شد که بازهم او را در سامرسلم شکست داد. و حالا تشکیل شدن دوباره این تیم با وجود اختلافات شدید گذشته ، کمی غیر قابل باور است.

.:: مین اونت تی ال سی ::.

بر خلاف انتظارات ، مجازی سرور 1 تصمیم بر این گرفته که مسابقه مین اونت تی ال سی را مسابقه کریس جریکو و شان مایکل قرار دهد. چرا که از نظر مدیریت کمپانی ، این استوری جذابیت و هیجان بیشتری نسبت به دیگر استوری ها داشته و مسابقه آنها جز یکی از غیرقابل پیش بینی ترین مسابقات تاریخ مجازی خواهد بود. بنابراین مین اونت تی ال سی ، جریکو در مقابل شان مایکل سر کمربند سنگین وزن جهان خواهد بود و این ، اولین بار است که کمربند سنگین وزن جایگاه مین اونت پی پر ویو را به خود اختصاص می دهد.

دلیل قرار گرفتن این مسابقه به عنوان مین اونت ، هم اشتیاق شدید دو کاربر در استوری و هم فعالیت بالای آنها برای پایان دادن به استوری و هم زیبا درامدن استوری است و قطعا از بین استوری های حال حاضر برای تی ال سی ، بهترین استوری فعلی مربوط به جریکو و شان مایکل است.

 .:: رویال رامبل امسال ::.

رویال رامبل ، پر شور و هیجان ترین پی پر ویو مجازی است که در سال اول برنده آن ادج بود که او با بیرون انداختن راکـ برنده این مسابقه شد. و در سال دوم برنده آن جان سینا بود که با بیرون انداختن شان مایکل پیروز بیرون امد. و جالب تر اینکه هردو برنده ، نتوانستند در رسلمنیا قهرمان شوند. رویال رامبل 1 و 2 هردو 30 نفره بوده و رویال رامبل امسال نیز 30 نفره خواهد بود. 20 عضو این مسابقه مشخص خواهد شد و 10 عضو دیگر به عنوان سوپرایز در نظر گرفته می شود.

گفته می شود که جان سینا در رویال رامبل 3 حضور ندارد و او یک مسابقه جدا قبل از رویال رامبل در پیش خواهد داشت.همچنین رندی اورتون و باتیستا نیز ، در رویال رامبل 30 نفره نیستند. در صورت پیروزی بری وایت و یا پیروزی آندرتیکر ، یکی از آنها نیز در رویال رامبل نخواهد بود و هرکدام که پیروز شود ، مقابل اورتون و باتیستا در رویال رامبل قرار خواهد گرفت.

.:: وضعیت اورتون و باتیستا بعد از تی ال سی ::.

رندی اورتون و باتیستا پرطرفدار ترین کشتی گیری که استوری آنها از 5 ماه پیش در سوروایورسریس رقم خورد و زمانی که باتیستا ، حق چلینج خود را به رندی اورتون داد به شرطی که در صورت پیروزی اورتون ، حریف بعدی او باتیستا باشد و این موضوع هم کاملا اتفاق افتاد و رندی اورتون در سامرسلم شیمس را شکست داد و در نایت آف چمپیونز مقابل باتیستا قرار گرفت. استوری فوق العاده عالی رقم خورد و دو کشتی گیر فیس روبروی یکدیگر قرار گرفتند تا جایی که در مین اونت نایت آف چمپیونز ، صدای ناقوس آندرتیکر سرنوشت هردو را عوض کرد !

حالا بحث دو کشتی گیر فیس با تجربه نبود...بلکه بحث سه کشتی گیر فیس و پرطرفدار کمپانی بود که درگیری آنها برای هل این اسل رقم خورد. بدون شک یکی از بهترین و پرهیجان ترین مسابقات تاریخ مجازی ، مین اونت هل این ا سل بود که باتیستا با یک Rko ، یک تومستون و در نهایت سابمیشن سنگین آندرتیکر ، تسلیم شد و باعث قهرمانی آندرتیکر برای اولین بار شد.

اما این پایان کار نبود...

تریپل ایچ پیشنهادی به اورتون و باتیستا برای کسب دوباره کمربند داد و آن پیشنهاد ، همکاری اورتون و باتیستا با او برای شکست رومن رینز بود. و اینجا بود که اورتون و باتیستا از چهره کاملا فیس ، به چهره کاملا هیل تبدیل شدند و آنها پس از تی ال سی و به کمک به تریپل ایچ ، چلینجرهای بعدی قهرمان myppv خواهند بود. حالا یا اینکه آنها دوباره مقابل آندرتیکر مسابقه تریپل ترد انجام می دهند و یا اینکه آنها مقابل بری وایت قرار خواهند گرفت.

.:: هدف های بعدی کوین اوونز ::.

کوین اوونز که از اولین حضورش در مجازی ، دالف زیگلر را هدف خود قرار داد ، در 2 ماه باقیمانده در مجازی هدف های بزرگتری را دنبال می کند. بنابراین اوونز ، طبق خبرهای گفته شده ، بعد از دالف زیگلر 2 حریف دیگر نیز در پیش خواهد داشت. اولین حریف او در رویال رامبل و دومین او در رسلمنیا خواهد بود. بنابراین کوین اوونز نیز یکی از گزینه هایی است که در رویال رامبل 30 نفره حضور ندارد.

دالف زیگلر نیز ، ماه قبل مجدد قهرمان us شد و حالا در وضعیتی است که باید از کشتی گیری که تازه پیش به مجازی باز شده دفاع کند. در درگیری های اخیر ، کوین اوونز نسبت به زیگلر موفق تر عمل کرده است.

.:: همکاری رایبک و بیگشو ::.

بیگشو و رایبک کسانی بودند که بهترین استوری برای کمربند بین قاره ای را در نایت آف چمپیونز امسال رقم زدند و هردو دو سوپراستاری هستند که فوق العاده اشتیاق زیادی برای استوری های برتر دارند. و حالا برای رسیدن به نقطه های اوج در یک مسابقه هندیکپ 4 به 2 قرار گرفتند که می تواند سخت ترین مسابقه کریر آنها باشد. اما اگر این دو کشتی گیر در این مسابقه سربلند بیرون آیند ، قطعا هدف های بزرگتری در 2 ماه آینده در پیش خواهند گرفت.

درگیری رایبک و روسف مربوط به 2 ماه قبل است و با اضافه شدن بیگشو به این درگیری ، اعضای وایت فمیلی نیز درگیر این ماجرا شدند. بنابراین این مسابقه ، می تواند پایان دهنده تمامی این درگیری ها باشد. بیگشو و رایبک باید نهایت همکاری را برای پیروزی در این مسابقه سخت ، داشته باشند.

.:: 500 نقره به 3 کاربر برتر هفته ::.

در این هفته به 3 کشتی گیر برتر هفته 500 نقره اهدا شد.

بیگ ای لنگستن :

ارسال طولانی ترین پرومو کشتی گیر درجه 2 مجازی در راء و استارت درگیری با کین برای کمربند بین قاره ای

شان مایکل :

ارسال پرومو طولانی و جذاب در اسمکدان و رجزخوانی و درگیری با کریس جریکو

رومن رینز :

ارسال پرومو طولانی و جذاب و درگیری با اوولوشن

 .:: مصاحبه با کریس جریکو ::.

مایکل کول :

سلام کریس. سریع میرم اصل مطلب. تو از پی پر ویو مانی این د بنک تا الان بدستور سی ام پانک کمربند سنگین وزن رو بدست گرفتی و تا هل این ا سل 4 ماه از کمربندت حفاظت کردی...فقط 2 ماه دیگه باقی مونده که رکورد بشکنی فکر میکنی موفق میشی ؟

کریس جریکو :

صد البته که من موفق میشم کسی که میتونه دوبار بصورت متوالی بری وایت شکست ناپذیر رو شکست بده قطعا به جایگاه های بالایی خواهد رسید که کوچکترین خواسته ی او رکورد شکنی هست.

مایکل کول :

استوری تو با شان مایکل در تی ال سی به پایان میرسه و همه میدونن این یکی از غیر قابل پیش بینی ترین مسابقات تاریخ هست و جایگاه مین اونت تی ال سی رو به خودش اختصاص داده...فکر میکنی در این استوری سربلند بیرون میای ؟

کریس جریکو :

هه انتظار هر سوالی رو داشتم جز این سوال قبل از هر چیزی باید بگم که ضربه ای که من به همسر مایکلز زدم در اصل تقصیر کار خوده مایکلز بود که ضربه نخوردن خودشو به ضربه خوردن همسرش خرید وگرنه من هرچقدر ادم پستی باشم دست روی زن بلند نمیکنم اما در جواب اینکه ایا میتونم اون عوضی زرنگ رو شکست بدم یا نه باید بگم که با این مصدومیتی که روی کمر من ایجاد کرد خشم منو به خودش دو برار کرد من همین بلایی که سر من در اسمک اوورد رو روی خودش در تی ال سی خالی میکنم و رسما کو*شو پاره میکنم.

مایکل کول :

چه قهرمان در تی ال سی بیرون بیای و چه قهرمان بیرون نیای ؛ دوست داری در رسلمنیا مقابل چه کسی قرار بگیری ؟

کریس جریکو :

من خیلی به این موضوع فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که واقعا کسی در لایق من نیست اما حقیقتا یکی هست که لایق هست و اون مدیر عامل کمپانی تریپل ایچ هست امیدوارم در مقابل رومن پیروز بیرون بیاد تا در رسلمنیا رسما با باخت همه چی رو به پایان برسونم.....

مایکل کول :

دو مسابقه ای که دوست داری در رسلمنیا ببینی چی هست ؟

کریس جریکو :

رندی اورتون در مقابل براک لزنر و دیگری راک در مقابل باتیستا ...البته بدم نمیاد دنیل برایان رو هم یک بار دیگه در رسلمنیا ببینمش !

مایکل کول :

حرف پایانی و آخرین حرف تو قبل از تی ال سی ؟

کریس جریکو :

پا رو دمم نزار که دمم میشی ...اگه سوتی هست شرمنده با موبایل نوشتم .

 





مطالب مرتبط با این پست
.